BU!

Ni vet, på såna där communtitysidor kan man ju starta och gå med i diverse klubbar av alla dess slag. Jag var inloggad nyss, och skulle kolla på en nystartad klubb. Sen när sidan kommer upp så kan man trycka på en knapp och kolla vilka som är medlemmar, eller på en knapp där man vill bli medlem. Jag tryckte på knappen där man vill bli medlem, men jag tänkte trycka på den där man kollar på medlemmarna, men jag visste inte att jag tryckte på knappen där man vill bli medlem, hajar du? Aja, iaf så kommer det upp en lista på alla medlemmar, och jag börjar kolla. Plötsligt ser jag att de finns en medlem som heter samma som mitt nicname.
- Men... va konstigt, kan man heta likadant som någon annan?
Klick, klick.
- Men jösses, han har likadan presentation som mig! Herregud, jag måste vara väldigt populär, eftersom att någon kopierar min presentation.
SEN upptäcker jag ju att det är min egna sida, suck, varpå jag skriker:
- Men jag vill inte vara medlem i den klubben, vad gör NI?!
Suck igen. Ibland förvånar jag faktiskt mig själv. På ett negativt sätt. Jag börjar nästan tro på att Ankis har rätt när hon säger att jag är lite efter.

Thats all.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0