Continue

Fortsättning på det förra inlägget.

Jodå, Ankis dök upp på Teckningen. Idag var det en slapp lektion. Vi skulle bara komma på en idé, utföra den och förbereda tryckramen till nästa vecka. Jag gjorde Greta Garbo, fast med två huvuden som tittar bort ifrån varandra (snart på en tröja nära dig). Blidde ganska nöjd faktiskt. Mot slutet av lektionen kopierade jag och Ankis våra händer i kopiatorn, och sen skrev vi varsin kommentar på den. Den ska jag rama in och hänga upp på vägen. Ett minne liksom :)



Efter teckningslektionen smsade Jesper. Han ville ses en snabbis innan han åker tillbaka till Gotland. Och som den snälla människa jag är, så sa jag; "Ja visst!" Så då cyklade jag hem till honom, hälsade och pratade lite med hans kära mor, för att sedan bege oss till Kullzenska, för en, som vi kallar det, snabbisfika. Träffade Anna H där, trevlans. Snabbisfikan blev en halvlångisfika, som det brukar bli när vi gör nåt. Allt tar sån tid för oss. Sen köpte Jesper lite skivor o dvd:er, bland annat en med Grotesco. Vi tittade även på Carolas nya skiva, och Jesper gjorde sin klassiska Carolawaylning. Det är läskigt likt. Hua. Sen skiljdes vi åt för alltid. Nej då, bara två veckor.

Nu ska broder och jag laga tacos.
Måste få tag på syster oxå. Logga in på msn!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0