Dagen såhär långt.

Jag kom pigg och glad till skolan, och var förberedd på en tuff mattelektion med allas vår Elsa. Men när hon öppnade dörren till vår sal så satt det massa andra ungar där. Endel viskade: "Det är högstadieelever", andra: "Ettorna har nationellt prov." Jag såg bara att dom var väldigt små.
Salen var alltså upptagen, JIPPIE! Elsa knatade iväg för att leta efter en ledig sal, och efter 10 minuter kom hon tillbaka och sa: "Ny sal är 120 på Tullen!" Varpå vi svarade: "NEEEEJ!" Hon gav sig och gav oss, huannamig, eget ansvar. Jag hatar eget ansvar. Det går alltid åt pipan. Men jag slapp ju lektionen iaf. Efter den inställda mattelektionens håltimma, så var det dags för språk. Ångesten i magen dök upp, som alltid. Men det var ganska soft idag. Lite glosförhör och lite babbel från Ann-Charlotte.

Nu börjar Teckningen snart. Jag hoppas att Ankis inte har stuckit hem, för isf får hon stryk imorgon. Men Ankis som är så snäll stannar nog kvar :)

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0