JULAFTON!

Jahopps, idag har det varit, och är väl fortfarande, julafton. Pappa har jobbat, och äldsta syster och hennes sambo har varit borta, så det blev en reservbetonad jul. Men morfar och moster Anette har varit här, och det var också trevligt. Det var faktiskt väldigt trevligt. Det här kändes som en riktig jul på nåt sätt. Julen handlar inte om julklappar och sådant, det handlar om släkt o vänner. Jag uppskattar verkligen att ni kom. Verkligen :)


Nu sitter vi och spelar GENI, men nån av smartisarna har snart vunnit, och då ska vi spela Alfapet, tjoho! Jag minns när jag spelade det sist, det var i Stockholm med Carro, Johanna och Tina. Jag och Annica var på lag, och vi förlorade. Stort. Men idag ska jag vinna. Jag är såå pepp!


God Jul till allesammans. Igen.


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

God Jul Miniknubbis :D

Datum: 2007-12-24 Kl: 22:28:24
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0