Jullov!

Vaknade av det vanliga Pip-pip-pip-PIIIP-Pip-pip-pip-PIIP:et idag. Då var klockan på snudden till halv nio. Äta, duscha och iväg ut i kylan. SISTA DAGEN I SKOLAN! Först hade vi lite klassträff i B9, efter det dans i gymnastiksalen, sen lunch, sen aulan, sen slut.

Klassträffen i B9 var totalt onödig. Och tråkig.
Dansen var jag på i 10min, sen gick jag och Shno och mötte Sara för att sedan sätta oss vid varsin dator. Loggade in på msn, och där säger Lilla Andreas att han har hört att en bil har kört av den lilla fredriksskansbron (som ligger precis utanför stagg), så jag och Sara sprang dit och tittade. Det var en bil under broräcket, en blinkig brandbil, och lite kö, annars inget speciellt.
Sen åt vi som sagt. Julgröt med olika slaffsiga såser, den ena slaffsigare än den andra, och lite tillbehör. Uew.
Efter det ville vi fira att vi faktiskt har klarat av halva gymnasiet, så vi badade. Ute. I isvattnet. Så vi bytte om, och begav oss in på fredriksskansområdet och hittade en liten gång ner till vattnet. Eftersom att det var is, så fick vi hacka oss igenom den först, och efter mycket om och men så doppade vi oss och sprang sedan tillbaka till skolan. Väldigt kallt, men väldigt coolt av oss. Tänk när jag blir gammal, då kan jag berätta om när jag gick i tvåan, och badade i isvatten den 20:e december. Vilken morfar/farfar jag kommer bli.
Efter det var det bara aulan kvar. Lite kör, lite sång, lite prat, sen SLUT! Prisa Gud, sjung halelujah.



Nu ska jag bara försöka övertyga stora andreas om att vi ska slopa julklapparna i år, SEN är mitt liv perfekt.
Puss på mig.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0