Middledays

Igår var jag, Stora Andreas, Lilla Andreas, Annica och Kristin i stan och kollade lite på mellandagsrean, men allt vi såg var människor. Jag stannade sedan kvar för att umgås lite med Jesper. Allt vi gjorde, som vanligt, var typ att se på tv och hänga lite vid datorn. Men det är avkopplande på nåt sätt, iaf en stund. Vi fastnade vid tv:n ända till Nattliv var slut på tv4+, vilket var lite efter klockan 05. Sen vaknade vi vid 10 idag, så vi är ganska trötta. Och efter ännu mer Dr Phil, Top Model, och MTV så fick Jesper lov att gå, så vink vink på honom. Sen lagade jag mat, och nu sitter jag här.


Åh herregud. Kvaliteten på mina inlägg har sjunkit till botten. Det är katastrofalt dålig standard på mina inlägg nu förtiden. Och det sorgliga är att jag inte kan lova någon bättring.
But hey, don't bli ledsen för det. Dåliga inlägg är bättre än inga inlägg alls. Eller nä. Men säg inget.


Dagens repeat: Petter ft. Säkert! - Logiskt


God fortsättning.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0