Mitt 2007

image32

SAMMANFATTNING 2007!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm.. jag badade vinterbad!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Josefine från min högstadieklass!

4. Dog någon som stod dig nära?
Mormor

5.Vilka länder besökte du?
Spanien och Sverige ;)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer pengar, och ja, det var nog allt.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Har dåligt minne, men typ 12 juni, min födelsedag. Tror jag..?

8. Vad var din största framgång 2007?
MVG i svenska! :O Puss på mig!

9. Största misstaget?
Välja spanska som språkval.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Alla är väl sjuka nångång?

11. Bästa köpet?
Tennisracketgodiset på Coop! <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resa till Gran Canaria, + bio/bowling.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jespers intrång i mitt liv.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
The Arks melodifestivallåt, minns dock ej vad den heter...?:p

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ehm.. idonno.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat... suck.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tittat på tv.

18. Hur tillbringade du julen?
Ehm, i mitt föräldrahus på Öland, as usual.

19. Blev du kär i år?
Kind of. :)

20. Favoritprogram på TV?
Nanny, lokala vädret och alla slags ordgåteprogram <3

21. Bästa boken du läste i år?
Bok? Har inte läst någon bok, eller jo, 'Johanna Nilsson - Hon går genom tavlan ut ur bilden'.

22. Största musikaliska upptäckten?
Death cab for cutie, und Billy the vision and the dancers

24. Något du önskade dig och fick?
Som sagt, MVG i svenska!:D

25. Något du önskade dig men inte fick?
En miljard.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick i skolan :(

27. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Mjukare säng, fler kuddar, plattare tv, snabbare cykel, bättre väder, etc..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Uhm, orka-tänka-på-vad-jag-tar-på-mig-stilen. Eller ja, jeans and converse, aight Äna?

29. Vad fick dig att må bra?
MVG i svenska!<3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på? Hmm, Josefine Craaford har grym stil, så hon smakar säkert gott.

31. Vem saknade du?
Ibland tappade jag bort mig själv, då blev jag ledsen.


Håller även på med en seriös årskrönika, men jag känner att det kommer ta tid, så förvänta er inget före påsk.


Ha en God Jul nu allesammen!
Och kom ihåg att krama varann extra mycket. Jag tror att vi kramas för lite. Mer kramar ger mindre depression and that kind of stuf.
KRAM på er. :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Vi ska ju hjälpas åt med årskrönikan Dennis :D

Datum: 2007-12-24 Kl: 22:27:31
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0