Slappslupp

Idag var det nästan helt tomt i skolan. Min klass har bevisligen redan tagit jullov. Men jag var där (du ska vara stolt mamma, du har uppfostrat mig bra!) och Shno oxå förstås. Trafikantkunskapslärartanten var dock sjuk idag. Kräksjukan fick jag berättat för mig. Rätt åt henne. Hon brukar ju ha mundiarré, så nu är det tvärtom. (HAHA, asså seriöst, jag är faktiskt rolig.) Vikarien var ganska tråkig. Men vi överlevde. Resten av dagen kändes, och känns, ganska reservbetonad.

Tre dagar kvar till lov.



Lilla Andreas är så duktig. Han är nog min idol tror jag. Nästan. Ibland iaf. Men inte när han är dum. Men det är ju inte så ofta. :)
(Har jag fjäskat nog nu? Du SKA fixa min blogg snart. Jag blir deprimerad av all den svarta färgen. Om du inte fixar min blogg så kommer jag klippa sönder ditt årskort på fredriksskans. Kom ihåg det.)

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0