SPAIN!

"Ämne: Din brevlåda är full!
Innehållet i din brevlåda har överstigit den gräns då du inte längre kan skicka meddelanden. Du använder nu 109% av din brevlådas kapacitet. Alla meddelanden räknas in i ditt totala diskutrymme, även det som ligger i 'Borttaget'. För att få mer utrymme tillgängligt måste du ta bort meddelanden."


Fuck you. Mina mejl är minnen. Dom ska vara kvar.


Jahopp.


Idag pratade min spanskalärare om den stundande studieresan till Spanien. Hon pratade så varmt om den så att jag fick tårar i ögonen.
Spanskaläraren: -Dom som var med sist fick nån slags kräksjuka, eller så blev dom förgiftade, inte vet jag. Dom kräktes iaf som grisar. Det var synd om dom jävlarna.

Man blir ju så sugen på att åka dit med henne. Jag kan knappt bärga mig. Fast jag ska nog inte med. Jag känner ingen i min spanskagrupp. Och åka på utflykter till typ Sevilla o Barcelona och gå omkring på stan ensam låter inte så värst lockande. Förresten ska vi vara där från lördag till lördag, och bara vara borta TVÅ skoldagar, för den veckan är vi lediga ons, tors och fre. Skulle inte tro det. Då är jag hellre hemma. Och det här händer i maj, så då är ju värmen påväg hit oxå. Jag kan lägga mig på svinö och sola och ha det minst lika bra som dom, utan att behöva prata spanska.
Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Vi ska ju åka snart :D

Datum: 2007-12-03 Kl: 16:28:57
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

i know:D 23 feb smäller det!

Datum: 2007-12-03 Kl: 16:40:43
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0