Tjuvar och banditer

Käraste mor och far har åkt bort med två bekanta den här veckan. Dom hörde av sig idag och sa att dom hade blivit rånade. Deras bil hade blivit sönderslagen och allt i bilen var borta. Suck. Jävla as, liksom.

Min äldsta syster och hennes sambo är i London nu, vilket jag tycker är väldigt fuskigt. Suck. Jävla as, liksom.

Jag var hemma på Öland igår och spelade pingis med stora Andreas, lilla Andreas och Annica. Det var roligt, men svettigt. Självklart vann jag det mesta som gick att vinna, men jag förlorade en gång mot lilla Andreas och Annica. Suck. Jävla as, liksom.

Jag har inget att göra, vilket kanske märks på mitt oerhört innehållsrika blogginlägg.
JAAAA, jag ska sluta skriva, ta't lugnt. Suck. Jävla as, liksom.

Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Du förlorade Rund-pingisen-finalen också mot pappa (A)

Datum: 2007-12-06 Kl: 19:44:28
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

screw you :(

Datum: 2007-12-07 Kl: 10:53:27
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0