Tuesday is shoesday

Nu har jag precis haft utvecklingssamtal med Andreas. Det gick ganska smärtfritt, men det märktes att han var bättre på det än vad Lisa var. Han fick mig att sätta upp mål till nästa utvecklingssamtal, och sist av allt frågade han om det var något ämne jag inte gillade. Gissa vad jag svarade; Spanska och geografi. Geografin är nästan värre än spanskan. Då är det illa. Men jag har minst godkänt i alla ämnen, och chans till VG i nästan alla ämnen, plus MVG i teckning. Oh my, jag är så stolt över mig själv, och eftersom att ingen annan säger det, så får jag väl säga det själv; VAD DUKTIG OCH BRA DU ÄR DENNIS! Nämen oj, menar du verkligen det? JA! Tack då :)

Sen har jag en liten fundering kring det här med att låsa dörren. Vi låser ju alltid dörren till vår lägenhet, även när vi är hemma. När jag var hos Jesper så låste dom inte, och grannen låser inte heller sin dörr har jag märkt (nej, jag har inte gått och känt på handtaget). Hur gör folk i allmänhet? Hur gör just du? Give med a comment, please.



image31


- Spice Girls har återförenats och drar igång sin världsturné i december.
- Ronan Keating bekräftar att Boyzone kommer att återförenas, men vi vet inte när.
- Aqua återförenas under nästa år.
- Take That återuppstod redan förra året.
- Robyn är på topp i England.
- Ace Of Base spelar tillsammans igen redan nu.
- Backstreet Boys gjorde också comeback förra året.

Visst är det härligt när barndomen kommer tillbaka, och man kan låtsas att man är 9 år igen?



Ångesten över julklapparna vill inte lägga sig.
Hua.
Kunde inte sova inatt.
Nästa år ska jag VERKLIGEN kämpa för att lägga det där med julklappar på is. (HAHA, på is, vad får jag allt ifrån?)


Måste plugga samhälle nu. Och geografi. Och trafikantkunskap. Och engelska. Och... JULKLAPPARNA?!?!?!?!
:(

Ps. Vill skänka en tanke till lilla Ankis oxå, som ska ta blodprov idag. Hoppas att inte provsvaret visar på det vi alla fasar över; Mul och klövsjukan, eller ännu värre; fågelinfluensan. Ankor löper stor risk att få det har jag hört. Ds

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Jag låser alltid dörren i kalmar, dom få gångerna jag är där oavsett om jag är hemma eller inte. Tänk om det bara kommer någon och stormar in i lägenheten när man ligger och vilar :O
På Öland låser jag också dörren såinga miniknubbisar ska komma in ;)

Datum: 2007-12-11 Kl: 16:11:20
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

miniknubbisar? hmm.. menar du såna som dig då?;) jag är ju en megaknubbis, remember?

Datum: 2007-12-11 Kl: 16:15:52
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Ne, du är mini, jag är megaknubbis :D
Du bor ju på miniknubbisgatan 5, jag på megaknubbisgatan 9

Datum: 2007-12-11 Kl: 19:39:56
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0