ANNIE!

JAG BARA MÅSTE LÄGGA IN EN ROLIG GREJ FRÅN ANNIES BLOGG HÄR!


Jag hade just en konstig konversation med min katt förresten:
Arramiz: "Mjaaaaaaau"
Jag: "Mjaaau?"
Arramiz: "Mjauauau"
Jag: "Mjauaujaumjau"
Arramiz: "Mjaaauaaaau"
Mamma från sitt sovrum: "vad fan håller ni på med?"

Det är det som är det roliga med min katt. Hur fet och elak och argsint han än må vara, så älskar han att prata med människor. Man kan prata med honom hur mycket som helst, och han svarar alltid.

Översättning:

Arramiz: "Anniiiie"
Jag: "Vad fan vill du?"
Arramiz: "Jag vill sova i din byrålåda"
Jag: "Men för i helvete den kommer gå sönder om du lägger dig där igen"
Arramiz: "Snälla"

Kommentarer
Postat av: Annie

men stop it! :'(

Datum: 2007-10-11 Kl: 20:15:00
Postat av: denke

vadå? :(

Datum: 2007-10-11 Kl: 20:40:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0