Excuse me

Igår var jag och fyra andra på teater. Det var roligt, såklart. Trevliga människor, och rolig teater, det kan inte bli annat än roligt. Kvällen avslutades på donken runt 23 tror jag. Det kryllade av fjortisar där. Har dom inget bättre för sig än att vara där? Iof, vad gjorde jag själv där? Ehm.. ja.



Ur Ankarströms blogg:

På tisdag blir det den ökända orienterigen (vet inte ens om jag kan stava till det). Vad än Bambi-chan (Bambi-chan betyder typ lilla bambi, och bambi är alltså jag. Så läs; Dennis) säger så ska vi göra det tillsammans. Jag lovar att vara tyst hela tiden. Men för Guds skull lämna mig inte ensam i skogen. Då ser man mig aldrig mer!


Nej, pucko, du får klara dig själv. Du får ta med dig lite konserver och en ficklampa, för ja, du kommer gå vilse, det är jag helt säker på. Det har börjat bli kallt oxå, så ta med dig en filt eller nåt som du kan svepa in dig i när kvällen kommer. Vargarna och björnarna får du helt enkelt springa ifrån, för man får inte skjuta dom. Kan du springa, Ankis? Jag har ingen aning, eftersom att du aldrig har varit med på idrotten. Lycka till :)

Kommentarer
Postat av: ankis

för det första har jag visst varit med på gympan, men jag vägrade spela fotboll för människor blir så agrissiva då. För det andra så kan jag springa. Och för det tredje så är du elak. Ska börja kalla dig PD tills du blir snäll

Datum: 2007-10-13 Kl: 20:28:11
Postat av: denke

du har kallat mig PD sedan ettan ju:p

Datum: 2007-10-13 Kl: 22:22:38
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: ankis

men inte på rikigt, då var det bambi. nu är det bara PD

Datum: 2007-10-14 Kl: 13:23:17
Blogg: http://morrigor.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0