Gnäll-Fia

  1. Svenska - Romeo & Julia, diskussionsfrågor
  2. Engelska - Två uppgifter
  3. Historia  - Läsa häftet
  4. Fixa kårkort
  5. Köpa staggkläder


Katten har fått ungar, och har rest tillbaka till sin egna bebboperiod. Det är ganska komiskt att hon har blivit mamma, hon kan ju inte ens ta hand om sig själv. Skärpning, Fia!

Lilla Andreas ska vara chef över Albyboden nu när Willy & Irene åker bort. Han har lovat att installera självscanning medan dom är iväg. Och kanske byta namn till "ICA SuperKvantumMAXI-Nära Alby-Boden". Jag ska förövrigt åka och hälsa på honom idag. Lilla Andreas alltså. Men jag ska inte köpa något. Eller ja, kanske.


Stoooor applåd till Mikaela, som igår gjorde sin tredje tatuering. Den tog tre timmar att göra, och jag antar att det gjorde lite ont.
Bababaaaam! klappklappklappklappklapp!


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

I morgon dyker jag upp som gubben i lådan hos er :)
Samt att jag ska försöka få igenom mina krav hos ICA ;)

Datum: 2007-10-07 Kl: 20:20:58
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0