Gymnasiemässa @ stagg

Har spenderat mestadelen av min vakna tid idag på stagg. Jag förstår faktiskt inte varför jag gick till skolan på en lördag, men trots det, så var det faktiskt ganska kul. Mikaela, Jens, Hanna och jag satt mest och väntade på att tiden skulle gå. Men vi hann faktiskt med att rita stjärnor, och sno mat från handelseleverna. Handel bjöd även på korv, så där fick jag min frukost.

Lasse Fonseca: Har ni kul här nu då?
Vi: Nja, sådär.
Lasse Fonseca: Ta en frukt.
Vi: På kagg har dom hängt upp en bil, och sen i slutet av dagen så släpper dom ner den så den går sönder.
Lasse Fonseca: Men hallå, det är ju på kagg, dom är ju helt dumma i huvudet.
Vi: Ja.. iof.

Precis när jag kom till skolan idag, så mötte jag Björn.
Björn: Men dennis, har du en kamera med dig? Det är alltså du som ska ta massa kort på oss, trevligt.
Jag: Ja, jag har en kamera, men jag hade inte tänkt ha med dig på nån bild om du trodde det. 
Jag brukar inte skämmas, men då gjorde jag faktiskt det. Mitt morgonhumör var inte på topp, så att säga.


So long!

Kommentarer
Postat av: ankis

No Way, du vågade säga det till Björn. Du vågar inte ens gå fram och stänga fönstret i klassrummet för att du tror at alla ska kolla på dig. Plus så
var jag tvungen att fråga vår bildlärare om du fick låna en dator, för att du inte vågade fråga själv.

Datum: 2007-10-20 Kl: 18:50:02
Blogg: http://morrigor.blogg.se
Postat av: denke

allvarligt, jag sa det:p du kan fråga honom själv. och jag tror dessutom att jens hörde mig:p sådetså!

Datum: 2007-10-20 Kl: 18:59:30
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0