Hiding behind my window

Rapport från fönstret; Killen snett mittemot mig var ute på balkongen och rökte nyss. Jag fick ögonkontakt med honom. Han är tjock. Det kära paret mittemot stängde sin balkongdörr nyss. Givetvis hand i hand, och tätt ihopslingrade. Kvinnan med datorn sitter och skriver något i word, jag kan dock inte se vad hon skriver. I lägenheten högst upp så ser jag att det sitter någon i en gul soffa, men det går inte att utskilja vem eller vad. Snubben som bor under den lägenheten ser på något som liknar fotboll på tv. Eller så är det nåt annat grönt på tv just nu. Han har bara på sig en strumpa. Jag undrar vart den andra strumpan har tagit vägen...

Visst är det underbart att bo i lägenhet?

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0