Kom så går vi ketchup, höhö

Oh my, it's friday. Men det känns inte som det brukar. Har ingen jippie-känsla alls. Jag tror att det beror på att vi har massa prov nästa vecka. Plugghelg deluxe. Minst.


Jag funderade lite nyss när jag cyklade hem.
"På nåt sätt så har jag alltid motvind och uppförsbacke när jag cyklar."
"De gånger som det är vindstilla; varför njuter jag inte av det och slutar klaga?"

"Jag undrar hur det känns att bli påkörd från sidan. Hinner man reagera, och vad hinner man isf tänka?"
"Hon måste verkligen pumpa sitt bakdäck, och VARFÖR kör hon så sakta i uppförsbacken? Hon rullar ju nästan bakåt."
"Vilken ful gubbe, och fan vad han glodde!"
"Snart måste jag köpa cykellyse. Två stycken dessutom, man ska ha ett fram och bak. Tydligen."
"När jag kommer hem ska jag skriva ett blogginlägg om vad jag tänker på när jag cyklar hem."





Snart fylls lägenheten av ölänningar, för att sedan åka till Kalmarsalen.
Yay.



En liten parentes i alltihopa är att Shno är världens roligaste människa. Faktiskt.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0