Mayday

Igår bestämdes det i sista sekunden att jag skulle stanna kvar i Kalmar över helgen. Jesper hade inte vett att höra av sig under dagen, kan bero på att han sov, men iaf, så precis sekunden innan jag skulle åka hem till Öland och gräva ner mig och därför bli helt okontaktbar så smsade han.
Snälla lilla Andreas har lovat att jag ska få åka med honom hem på söndag. Han ska på fotboll då, och efter det ska vi gå på firandet på Stortorget.

Pga mitt kvarstannande i Kalmar så fick jag igår lov att gå och handla lite förnödenheter. Jag handlade chips, cocacolalight och yoggi. OBS! Köp aldrig Yoggi - Kungsbär! Den är så jävulskt starkt, så när man äter den, så börjar man svettas i pannan. Allvarligt.

Jag saknar förra året. Det var så roligt med gänget då. Vi hade pizzamåndagar, Maximåndagar, biokvällar, bowlingkvällar, slapp-i-soffan-kvällar och kvällar då vi inte sågs alls. Owh, det var tider det. På höstlovet ska jag se till att vi hittar på något allihopa. Eller, vi får väl se om jag orkar, annars lämnar jag över det ansvaret till Lilla Andreas.


Nu ska jag duscha.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0