Mitt i nyllet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Såg precis
  Mitt i nyllet  på kanal6, och jag låg typ dubbelvikt på golvet och skrattade. Jag och Jesper såg lite på det igår (tror det var igår) och vi tyckte väl att det var lite halvroligt, men nu var det ASKUL! Jag har ALDRIG skrattat som jag gjorde när jag såg det. Det var helt sjukt.
Programmet är en variant av dolda kameran, men mycket hippare, rappare och mer extremt. MISSA INTE!




Här är det tvära kast, för här kommer en insiktsfull dikt jag fann.

People die every day
you just don´t hear them scream
you just don´t see their faces
don´t know their names
people die every day
you just don´t care...


Men visst stämmer det? Man bryr sig ju inte. Det är nästan läskigt hur egoistiska vi är. Men samtidigt kan man ju inte gå och gräva ner sig för att folk dör runt om i världen. Men en liten tanke är väl inte för mycket begärt.
Påtal om runt om i världen, så har jag kanske kommit på vad jag ska ha för ämne i min fördjupning i samhällskunskapen. Men pga att vi på onsdag ska ha kommit på ett ämne var, och jag vet att Ankis läser min blogg, så tänker jag inte skriva ner vilket ämne jag ska välja. HA, in your face Ankis!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0