Nobellmiddag

Jag har precis fått en personlig inbjudan att komma hem till Jesper på min lunch imorgon. Han har tänkt bjuda mig på mat. Jag har för mig att han har sagt att han är en jävel på att laga mat, men vi får väl se.


Jesper: Är det något du inte tål? För det skulle ju bli pinsam stämning om jag måste sitta med dig på akuten.

Dennis: Så du är bara nervös för att det ska bli pinsam stämning, inte att jag faktiskt kanske dör?
Jesper: Okejdå, det vore kanske lite värre om du skulle dö.



Har ni tänkt på vad pinsamt det vore om man fick hicka precis när man ska sjunga i melodifestivalen. Jag kom o tänka på det nyss, för jag fick hicka samtidigt som jag sjöng Ta mig till havet, och det lät väldigt roligt. Minst sagt.
Och kom ihåg; Det skulle bli tomt om ingen fanns.

Godnatt, och dröm sött (dvs dröm om mig).


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0