Only you

Idag, precis som igår, ska jag bara slappa. Och det började bra, jag sov till halv tolv.
Det är helt underbart att ha lov, det borde man ha oftare. Jag hoppas att vi kan umgås lite med Lilla Andreas nån dag under lovet. Kanske bowla eller gå på bio. Vi kan väl sova i Kalmar nån natt kanske? Jag är öppen för förslag, så att säga.


Igår kväll åkte Jesper med färjan till Visby, och just precis nu, så sitter han nog på lektion, eller nåt annat tråkigt. Han har blockläsning fram till jul. Det innebär att han bara läsar sina karaktärsval, och inga kärnämnen alls. Han har alltså bara teater, musikal o sånt roligt fram till jul. Blä, vad fuskigt. Men det innebär samtidigt att han ska läsa in massa manus o så, så han har ganska mycket individuella studier, vilket innebär att han snart kan komma till Kalmar och plugga där, samtidigt som han kan leka med mig! Yippie!


image19

Moi and Jesper.
Kalmar är fint på hösten.


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Dennis kolla!!!
Malin Wollins blogg;

"Den 6/12 klockan 17 säljer jag kramar på Maxi i Kalmar för att samla in pengar till Röda Korset. Varje kram kostar 20 kronor. Insamlingen går till de ofrivilligt ensamma.

För 20 miljoner kysser jag med tunga."

Ska vi? :D

Datum: 2007-10-30 Kl: 20:26:22
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

ja, jag ska iaf gå dit, sen om jag vågar krama henne, det är en annan sak(A)

Datum: 2007-10-30 Kl: 21:55:19
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0