PTYSCH!

NU ÄR DET HÖSTLOV!, och jag känner mig lagom pepp. Fick lov att tömma mitt skåp på alla böcker jag hade, ptja, nästan iaf, för att ta med dom hem och för att senare, hujedamig, PLUGGA! >.<

Hade matteprov sista lektionen, och det gick, milt uttryck, skitdåligt. G var 16 poäng, och innan jag lämnade in så räknade jag ihop uppgifterna som jag faktiskt hade lyckats svara på (dock genom att chansa hej vilt), och dom uppgick till 13 styckna.
Jag satt bredvid Shno, såklart, och hon hade ganska stora problem hon oxå. Hon satt mest och ritade. Behöver jag tillägga att hon och jag var dom som lämnade in först?


Jag har inga förväntningar på att ha roligt på höstlovet, så därför ska jag gräva ner mig i ett hål med mina vänner böckerna och starta en underjordisk värld med bara böcker. Självklart ska jag vara diktator. Mitt största mål ska vara att stoppa rasismen som finns inom alfabetet, genom att verkligen tala om för A, B och C att bara för att dom syns mest, så är dom inte mest värda. Jag ska göra Y till vice diktator, Ö till förste andre vice diktator, och F till andre andre vice diktator. R ska uteslutas helt ur alfabetet, och vokalerna ska bli fler.
Jag ser framemot mitt höstlov.

Kommentarer
Postat av: Mickie

Det låter intressant det där. Skicka en redogörelse sen när det är klart hur alfabetet kommer att se ut ;) Ha ett bra lov!

Datum: 2007-10-26 Kl: 15:40:46
Postat av: denke

ha ett bra lov du oxå! fick ju inte säga hejdå, pga olika mattegrupper! ha skoj :D

Datum: 2007-10-26 Kl: 16:10:02
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0