Snillen spekulerar

Just nu packar alla de roliga männen ihop sina festprylar, såsom glasflaskor, burkar och annat skräp. Det är tydligen slut på fastan nu, så idag ska alla som har fastat fira och festa (Shno skulle ha festat idag, men hon fick inte vara hemma från skolan för sin mamma). I lägenheten under mig så började dom skrika, sjunga och spela hög musik tidigt imorse, och nu, klockan 16.29 så har dom tystnat, och börjat packa ihop.
När jag cyklade till skolan imorse så stod det alltså 25-30st personer med utländsk härkomst utanför porten och skrattade och sjöng. Jag mumlade något som de fick tolka hur de ville, och trampade iväg.
Jag ville ju oxå sjunga och skratta. Men för mig var det bara skolan för hela slanten. Blä.


Jag har köpt kårkort, så nu kan jag gå på rugbyn! WIIIE!
Stagnelius, Stagnelius, Stagnelius.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0