This is the end, of something

Ännu en lördag har startats. Jag är deprimerad på mina läxor. Dom är dumma. Läste mitt horoskop förut, och där stod det "Bli inte ledsen om du inte hinner med allt idag, du hinner göra det i tid iaf." Skönt att höra. Då ska jag bara slappa hela helgen då.

Jag drömde att jag pratade med en tant som sa att socker är fullständigt livsfarligt, så jag vågade inte strö på socker på min fil idag. Jag tror jag är lite för lättpåverkad.

Lars Winnerbäck ligger etta på albumtoppen, och jag ska o se på honom.
Kan livet bli bättre? Knappast

Skriver mer sen.
Om jag hinner.
Eller orkar.

LILLA ANDREAS SKA JOBBA PÅ MÅNDAG! :(
Buhu. Jag som hade värsta planerna.
Depp.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Buhu, vad var det för planer?

Datum: 2007-10-06 Kl: 15:46:17
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

vi skulle ju gå på maxi o köpa massa grejer till fotbollen på kvällen. och vi skulle äta lunch ihop som på den gamla goda tiden.. o vi skulle göra massa med saker:(

Datum: 2007-10-06 Kl: 16:58:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0