Utrikes

Har ni varit med om att någon har ringt till er nångång?
Det var iaf vad som hände mig nyss. Personen i andra änden stod nedanför mitt fönster och ville att jag skulle komma ner. Jag bölsade på mig, som man måste nuförtiden, och gick ner. Självklart kände jag personen i fråga, annars hade jag inte gått ner. Väl nere så gick vi till Netto, för jag behövde köpa Yoggi. Ni vet igår, när jag skrev att jag typ avgudar hösten? Glöm det jag sa, och pränta istället in att jag HATAR hösten. När vi gick de 20 meterna till Netto (ja, jag vet, det är inte bra att bo så nära en lågprisaffär) så blev mina vita skor minst sagt ovita! De blev nermojsade av mojs! För de som bestämmer, har bestämt att mellan min bostad och Netto så ska det inte finnas några gatlysen, enbart för att små pojkar ska smutsa ner sina skor. Några gubbar har röjt undan massa jord idag, och de har glömt ett 40cm tjockt lager med jord, och gissa vad; det regnar! Jord + Regn + Mina skor = Mojsiga skor. Buhu. Jag ska ringa till Gatu&Parkkontoret, vägvärket, Fredrik reinfeldt och SMHI och klaga. Jag ska även begära att få ett par nya skor, och dom ska personligen betalas av Fredrik Reinfeldt.
Vet ni förresten att det finns en ny Yoggismak?


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0