Within Temptation



Jag har snöat in mig lite på Within Temptation nu de senaste dagarna. Här får ni en av favoriterna.



image14

Vi seglade.
Annie, Simon & Jenna.



image15

Jag var den enda med kamera, så jag fick fotografera hela tiden.
Pernilla, Moa, Isabell, Annie, Simon, Leo, Emmili & Malin.




image16

Vi var i skörgården.
Tänk att bo där ute i vattnet, på ön menar jag.
Ett fönster har blåst upp.




image17

Vi var så små allihop.
Jenna & Simon.




image18

Här har vi själva båten.


Visst behöver vi gå tillbaka ibland, och minnas lite. Det är hälsosamt. Något, eller någon, som däremot inte är så värst hälsosam är jag. Jag blir bara sjukare och sjukare. Idag får jag ingen luft, och min hals är igenfylld. Jag funderar på om jag har svalt cement av misstag, men jag kan inte minnas att jag har det.

KRYA PÅ MIG!

Kommentarer
Postat av: jenna

Heeej du. tänk att det finns bilder från den oförglömliga resan. känns som om det var tusen år sedan tycke jag! hAHA söta ja och simon är oxå. Ha en bra dag :)

Datum: 2007-10-03 Kl: 12:23:37
Blogg: http://publicaffair.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Oh :D
Within Temptation I like :D

Datum: 2007-10-03 Kl: 12:45:37
Postat av: ankarström

äntligen har du börjat lyssna på bra musik,

Datum: 2007-10-03 Kl: 18:28:06
Blogg: http://morrigor.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0