Exotic snacks

Vilken dag kära vänner! Först tar vi skolan. Trafikkunskap först. Jag var där först, så att jag kunde sätta mig längst bak, undangömd och bortglömd. Snark. Efter det var det engelska. Jag satt med Mikaela, som vanligt. Jag hade gjort alla uppgifter innan (pluggis) så lektionen gick i stort sett ut på att få över mina svar till hennes kollegieblock. Vi lyckades ganska bra, så jag ger oss båda ett starkt MVG. Sen var det långlunch, så jag och Ankarström gick och hämtade tillbax vår soffa, lägg märke till VÅR soffa, som några i A-klassen har tagit. Där låg vi tills psykologin började. På den lektionen såg vi på film, Rainman. Mikaela somnade nästan i mitt knä. Men jag tyckte iaf att filmen var bra. Sist men inte minst så hade vi spanska. Jag gillar inte min lärare. Hon är så sträng. Om man svarar fel, så hånler hon liksom. Imorgon ska jag få en bok, och då ska jag fråga hur det blir min "avskildhet". Mycket snack, lite verkstad.

Efter skolan kom äldsta syster hem till mig. Vi sprang de vanliga 5km. Efter lite stretchning och duschning så åkte vi till MAXI och handlade, för att sedan laga mat och käka. Sedan packade vi in en cykel i bilen och körde ut den till Rydbergs. Fråga mig inte varför.

Under dagen har jag även hunnit med dessa ting:
Få sms från Lilla Andreas. Han ville ses på stan, men jag hade lektion. Buhu. Typiskt!
Välta med cykeln.
Få tv:n förstörd. Ingen kanal på vår tv fungerar. Och när vi pratade med vicevärlden så sa han att det kanske kommer vara så tillomed vecka 47! Herregud, tv:n är ju mitt liv liksom.

På onsdag ska jag träffa Joel. Ska bli extremt roligt att träffa pojken. Hoppas bara han hinner o så.

Och för att undvika eventuella missförstånd så vill jag bara poängtera att min säng inte är någon uppehållsplats för varken pälsdjur, husdjur eller HITTEKATTER!
LIGG INTE I MIN SÄNG OCH HÅRA AV DIG; KATTJÄVEL!
Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var lågt! vad ska hon annars vara? i min säng kanske? nähe du. hon är borta just nu, inte sett henne sen kl sex!:O hon blev rädd för lena!

Datum: 2007-09-17 Kl: 23:08:39
Blogg: http://annicka21.blogg.se
Postat av: Lilla Andreas

Jag hoppas min TV fungerar där hemma i min lägenhet. Du kan få låna min nyckel och sitta där och titta om du vill ;)

Datum: 2007-09-18 Kl: 10:18:27
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0