He's the boy next door.

På torsdag äts det ärtsoppa, på fredag är det fest. Eller ja, nästan iaf. Dagen började vid 08.10, då det var uppställning. Efter lite mumsigt te och lite påklädning så satte jag mig på cykeln och flög iväg. Typ stormvindar ute. Första lektionen var historia, med lärarkandidaten. Fast det var bara en 30min lektion. Vi skulle ha läxförhör på 20 sidor som ingen hade läst. Så hon frågade lite frågor. Tystnad. Varpå hon sen svarade på frågorna själv. Oh, i like her. Fortsatte med idrott. Min första för i år faktiskt. Spelade Ultimate. Mitt och Mikaelas lag vann, mest på grund av att hon och jag var med. Vi gjorde två mål ihop. Sen åt vi. Gigantiska hamburgare stod på menyn. Jag lovar, jag har ALDRIG sett så stora hamburgare förut. När vi satt där och åt så tänkte vi på stackars Shno som fastar nu. Vi tänkte på hur hungrig hon var. Så då kom Ankarström på den briljanta idén att vi oxå ska börja fasta. Fast till skillnad från Shno, så får vi dricka vatten. Ingen mat mellan 05.00 och 19.27. Oh, GOD! Start på måndag. Får se hur länge det håller. Efter maten hade vi psykologi. Såg på film, Mr Jones. Handlade om en Manodepressiv man. På tal om film, så har vi sett på två filmer på psykologin redan, och vi ska se en till på måndag. Film är bra. Det är skönt på nåt sätt. Sist men inte minst så hade vi matte. ÄNTLIGEN något som jag faktiskt förstod. Det var så underbart. Jag briljerade. Jag hann med alla talen som vi skulle göra. Mattesnille! Jag, Shno och Sofie började spåna på om vi måste läsa nåt individuellt val i trean. För vi läser ju matte C nu, en 100-poängskurs utöver de andra 2500. Så teoretiskt sett så borde vi kunna välja bort ett 100-poängs individuellt val. Hoppas, hoppas.

Helgen ska användas till sömn och plugg. Det som står på schemat är svenska, trafikkantkunskap, spanska och historia. Moaw! >.<

I'll be back.


Förresten, så är jag lite kär i Mona Sahlin.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0