HTML

Lonely afternoon. Och det var så skönt. Som ni alla vet, eller inte, så skulle jag ha umgåtts med Joel idag, men han har hastigt insjuknat, och som han sa till mig, så spyr han "upp på väggarna". Don't smitta mig, är du snäll. Eftermiddagen i skolan ägnades åt ÄNNU fler kartor från Bönan. Hans kartor tar liksom aldrig slut. och idag fick vi en över Europa. Den fick mig osökt att tänka tillbaka till Yvonnes SO-lektioner på högstadiet. Ni från gamla 9a1, Annie tex, minns du de där Europakartorna som vi fick göra typ jämt? Sån fick jag idag. Ångest deluxe! Jag kunde nästan ingenting. Aja, efter det var det svenska som stod på schemat. Typ sex redovisningar på en halvtimme, sen fick vi gå. Fräsch!

Jag cyklade hem, och här har jag sorterat kläder, lagat mat och pluggat. Ögnade lite på idol oxå, såklart, men det var faktiskt ganska tråkigt. Enformigt och förutsägbart. Inget roligt alls. Imorgon kanske det blir bättre, I hope.

Nu är jag klar med allt. Förutom disken då, men den har jag jämt under ett berg av diskmedel. Hela köket är bubbligt, och dessutom luktar det.. hmm.. vad var det nu.. sol? Ja, så står det på flaskan. Att diskmedlet ska lukta sol. Jag har slutat att förvånas.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Annie

haha klart jag minns! ååh, yvonne :'( saknar henne

Datum: 2007-09-20 Kl: 17:05:55

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0