Jag har vänner!

Jag vill bara säga att jag har världens sjukaste kompisar!
http://www1.freewebs.com/hatalw/

Mikaela: Vi startar en klubb där vi hatar Lars Winnerbäck, för Dennis älskar honom.
Jag: Meh...?
Sanna: JAA! Det gör vi.
Mikaela: Där kan vi lägga upp bilder på Dennis, och visa världen hur en person som gillar Lars Winnerbäck ser ut!
Sanna: JA! Och så kan vi fixa en gästbok, där man kan sitta och skriva hur mycket man hatar Lars Winnerbäck.
Jag: ??
Mikaela: Dennis, tycker du om Kent oxå?
Jag: Ah...
Mikaela: Då får dom oxå vara med och bli hatade!

Och där uppe har vi alltså resultatet. Heeeelt sjuka är dom. Men underbara! <3

Nu lite dagshändelser i korthet:
Shno var målvakt idag i skolan på idrotten. Hon släppte in en boll som knappt hade någon fart alls. Magnus fick typ sju bollar i huvudet, och Shno låg på golvet och gapskrattade åt honom. Jag blev skjuten i magen av Muamer, men jag lyckades överleva.

Inatt blir det konstnatt, och imorgon blir det STOOR middag med massa folk. Jag får lite ångest, men det ska nog gå bra. Ska bli liiiite roligt. Lite.

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Bollen hade visst fart, och det var jag som gjorde det snygga målet, så det så!!

Datum: 2007-09-30 Kl: 21:38:53

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0