Jesus love me

Har ni läst tidningen idag? Barometern alltså. Svinöbron ska vara stängd i tre månader? Hur lång tid kan det ta att byta ut några pelare och plankor, liksom. Jag cyklade ut till Svinö igår för att springa den dagliga rundan. Men till min förskräckelse så hade Gatu- och Parkkontoret satt upp ett tre meter stort stängsel framför bron. Min tränaranda föll ner till marken. Var ska jag nu springa nånstans? Och när jag inte vet var jag ska springa, så kommer jag inte springa, och då kommer jag sluta vara nyttig, som i sin tur ger att jag kommer börja äta godis igen, vilket gör att jag kommer bli fattig. Jävla Barometern!

Hade en underbar teckningslektion idag. Kol stod på schemat, vilket jag verkligen gillar. Först skulle vi bearbeta skisserna från förra veckan, och efter det var det valfritt, fast med kol då. Jag tecknade av en kvinna. Blev faktiskt riktigt, riktigt nöjd.
Själva lektionen var skakande. Jag kom försent. Varken Ankarström eller Hanna var där. Men mitt upp i allt dåligt, så dök Jenny upp. Hon har bytt till teckning och grafik. Bra val.

På fredag bär det av till Sthlm. Fam Jonsson plus lilla Andreas. Ska bli extremt roligt. Ser verkligen fram emot det. Att få en liten minisemester med en massa trevliga människor. Plus att vi ska gå på EM-kvalmatch mellan Sverige och Danmark.

Maten är klar!
MAOW!

Oh scary day!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0