Lunch

Halva skoldagen avklarad. Yay. Dagen inleddes med trafikkunskap. Väldigt tidigt, väldigt sömnigt. Minns inte vad tanten gick igenom. Nåt med övergångsställen och dagisbebbosar. Jag tror hon sa att man inte skulle stanna för bebbosar. Eller så ska man stanna, vad vet jag. Efter det var det plugg i bibblan. Eller, jag pluggade väl inte så värst mycket, men de andra gjorde det. Jag och Shno satt vid varsin dator. Då kommer bibliotikarien Gunilla, hujedamig, och säger att skolans datorer endast är till för studiearbete. Meh. Varför har ingen sagt det tidigare? Eller så kanske någon har sagt det, men jag har inte lyssnat. Jaja, det var iaf Shno hon syftade på. Sen var det Psykologi. Se klart på Rain Man + två korta filmer. Vi har sett på film nästan varje lektion sen terminen började. Nu har vi bara en filmlektion kvar, på fredag.

På psykologin började vi plötsligt prata om ICA-reklamen. Stig har ju åkt till Rivieran med tights-tanten. Mikaela tyckte det var fruktansvärt. Vi drömde oss tillbaka till den dagen då Roger upptäckte att det fanns ett liv utanför ICA-butiken, och hur sorgligt det var när han försvann. Nu är det bara Ulf kvar, och slutar han, då är det slut med oss. VI bojkottar all tv. Eller nja, vi får komma på en lösning på det där, för jag klarar mig inte utan tv.

Nu har vi bara geografi och svenska kvar på den här dagen. Geografi är såå fruktansvärt trisst så det finns inte. Men svenskan kan bli intressant, eftersom att vi har redovisningar idag. Min grupp ska redovisa om "Köpmannen från Venedig". Lycka till.

I'll be back.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Jag och Andreas får ersätta Stig och dom andra om och när dom slutar. jag tycker också det är hemskt att den där kärringen skulle komma och ta Stig, buhu =(

Datum: 2007-09-19 Kl: 19:16:28
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0