©opyright Mikaela

Här kommer små korta utdrag ur mina kära kamrat Mikaelas blogg.
(Visst är det gulligt att hon är helt förtvivlad över att Stig har slutat på ICA-reklamen?^^)

"Dennis blev lite smått irriterad, i och med att jag inte kan substantiv och jag var tvungen att kolla om det fanns många substantiv i texten, för då är den subjektiv. Och jag vill ha en subjektiv text ;)  Så varenda ord jag hittade som jag misstänkte kunde vara ett substantiv var jag tvungen att fråga Dennis om det var ett substantiv eller inte. Så han blev störd i sitt läsande hela tiden. Go Mikaela!"


"Vad får man se? Moderaternas nya budgetförslag. Det stora viktigaste förslaget på hela året, och det är kaos.! Vad då Nya moderaterna ?  Det är samma skit som det alltid har varit, och jag kan inte förstå hur folket har kunnat rösta fram moderaterna! :O  Jag kan verkligen inte förstå.
Nej, när jag för rösta, nästa val. Då blir det rött igen. I know it."


"I alla fall, vi gick runt och klagade på moderaterna och tänkte på Stig tills Engelskan började."


"Och som vanligt satt jag och Dennis bredvid varandra and we kicked as med våra engelska kunskaper ;)
Sist men inte minst var det Historia, men våran räddare i nöden/lärarkandidaten var inte med oss i denna plågsamma tid."

Kommentarer
Postat av: Mickie

Yeah! ;)

Datum: 2007-09-21 Kl: 21:10:35
Blogg: http://mickiejohansson.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0