Sjuk

Jag är sjuk. Jag har snuva. Jag har hosta. Jag har halsont. Jag är lycklig för att jag har snuva, hosta och halsont. Pga att jag har snuva, hosta och halsont, så ska jag vara hemma från skolan imorgon. Ibland är det roligt att ha snuva, hosta och halsont, men för det mesta är det bara jobbigt att ha snuva, hosta och halsont. Har du oxå haft snuva, hosta och halsont, så är du välkommen att skriva till mig, men även du som aldrig har haft snuva, hosta eller halsont är välkommen att skriva.

Jag vill tipsa om min KÄRE vän Andreas blogg idag.
http://iseeu.blogg.se
Underbara minnen! <3

Igår var det middag med vänner till familjen.
Var trevligt faktiskt, ja, iof så brukar väl middagar vara trevliga. Oftast iaf. Men ibland så slinker det in någon middag som är.. otrevlig.

Dagen tillbringas i kretsen av de närmaste, eftersom att jag och mina anhöriga ska fira att jag har snuva, hosta och halsont.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Tack för rekomendationen :D Stavas det så föresten? :S
Usch det låter inte bra de där med snuva. Akta dig så du inte får bihåleinflammation. Det kan slå hårt mot en. Jag kanske har smittat dig? Jag vet i alla fall vem som är skulden till att jag blev sjuk.

Datum: 2007-09-30 Kl: 18:07:26
Blogg: http://iseeu.blogg.se
Postat av: denke

aw, tack! nej, jag tror inte att det är du som har smittat mig, måste vara någon i skolan. :/

Datum: 2007-09-30 Kl: 19:31:09
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0