Sweet

Jag hittade precis Lisa Miskovskys album från 2006. Det har lyckats gömma sig på datorn ganska länge nu, men jag hittade det som sagt. Det bara dök upp sådär helt utan vidare. Ibland har man tur. Och apropå tur, eller det beror på hur man ser det, så var min Teckning & Grafik kurs inställd idag. Vår lärare och hennes lärarkandidat skulle på nåt möte på Högskolan. Lärarkandidaten heter Seth och är en halvestet. Av honom fick vi en hemuppgift till nästa vecka. Vi ska göra ett självporträtt. Väldigt simpelt och enkelt kanske du tycker. Men nej, det är det inte. Vi ska göra antingen en verklighetsbaserad eller surrealistisk teckning av vårt liv, av vad vi känner, vad vi tycker, vad vi står för, allt sånt. Jag började direkt fundera ut något surrealistiskt, men jag får se. Har ju en hel vecka på mig. Väldigt lång tid faktiskt.

Owh, I like Teckning & Grafik! <3

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0