Trip, trip

Just nu sitter jag i en lägenhet i Orminge. Lilla Andreas sitter bredvid mig, han sov längst av alla oss. Tröttis.
Idag är det den stora dagen. Fotboll på Råsunda. 35 000 människor, och så vi då. Ska bli mäktigt, faktiskt.

Något som är lite märkligt är att Simon oxå är i Sthlm nu. Tänk om vi stöter på varandra på stan. Det vore väldigt märkligt. Men kul, dock.

Nu ska vi dra oss in till stan tror jag. Ska käka och träffa mina kusiner o så. Fullt upp liksom.

Tina, som vi bor hos nu, gav oss en bärbar dator, för hennes ungar får abstinens utan dator. Och jag får väl nån liknande känsla utan dator, så det var väldigt bra, Bärbar dator is tha shit.
Ni får en mer detaljerad blogg när jag är hemma igen.

Nu ska vi pysa
K i s s e s

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0