Indiantrams

Idag är vår historialärare, Joppe, i Stockholm med dom små ettorna, så vi har en ung lärarkandidat. Och eftersom att vi har två historialektioner idag, så ska vi ha honom TVÅ gånger. Två lektioner med snack om Indianer... Livet kan ju vara roligare. Dessutom är Ankis sjuk idag. Eller ja, "sjuk". Hon smsade och sa att hon har feber. Yeah, right. Kämpa, Ankis, kämpa! Vårt barrskogsarbete ska vara inne imorgon. Fattar du? Och inga fler undanflykter, såsom de du har använt tidigare; "Jag har gått vilse i barrskogen", eller; "Är det okej med en stooooor bild, och en mening under?"

Nästa lektion, som är historia, börjar vid 14. Shno och jag har satt oss med några andra från klassen på D-plan. I en datasal, om det inte var obvious för er att vi sitter vid datorer. Jag blev förvånad att vi orkade ta oss upp ända till D-plan. Härifrån ser man över till Öland. Väldigt fint faktiskt.

Nästa fredag är det nationellt prov i engelska B. Speaking, vilket betyder PRATA. Jag ska prata på idrottslektionen med Carolina. Det kommer nog gå bra. Helen, läraren, sa att årets ämne är sport, så där hade jag tur. Önska mig lycka till.

För er som inte har en blogg här på blogg.se, kan jag meddela att det inte gått att logga in på mer än en vecka. Det har varit nåt fel, fråga inte mig. Men nu verkar det fungera igen, vilket är väldigt bra.
Nu ska jag göra nåt vettigare, som att läsa aftonbladet eller nåt. Det är viktigt. Barrskogen försvinner ingenstans. Den finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Dom ha gjort ngn uppdatering med bloggen

Datum: 2008-04-02 Kl: 16:03:05
Blogg: http://iseeu.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0