När Ankis funderar över livet

http://morrigor.blogg.se

"Jag har under en längre stund undrat vart alla harar som förut brukade springa omkring över skolan är. Bara sådär så var det helt tomt i buskarna.
Alla kan ju inte bara sådär valt att flytta på sig eller samtidigt blivit påkörda. Jag tror någon har tagit död på varenda kotte, eller i det här fallet hare.
Typ gått omkring med gift eller bara tagit ut dom en och en och halshuggit dom. Det är synd. Dom förgyllde vardagen med att hoppa omkring och vara allmänt fluffiga. Och alla små harungar som man bara ville plocka upp och ta med hem. Men nu är dom borta. Vad är nästa steg? Ta alla våra ankor?"

Och

"Idag kom frågan upp vad vi skulle göra efter gymnasiet. Och det visade sig att Bambi oxå vill gå en skrivarkurs. Han sa att han skulle gå i Växjö.
Blev förvånad eftersom jag inte visste att det fanns de där. Så jag tyckte att jag skulle gå in o kolla på deras hemsida. Och jag tror jag ska gå där oxå. De har en sån underbar dialekt där. Man blir så glad av den.
Så vad ska jag säga: Hahahaha Bambi, nu får du stå ut med mig i ett par till år efter gymnasiet. Hur känns det?
IN YOUR FACE, BAMBI-CHAN!

Jag som förut helt ärligt funderade på att bli lågstadielärare. För jag ville ha ledig helger och sommarlov. Vilket misstag. Spenderade två tågresor med lågstadieklasser och höll på att dö. Hemska ungar, de mobbade ut varandra, skulle bestämma, ha makt, synas mest. Usch!!"

Ankis är min idol :)
Och kom ihåg att det var jag som döpte henne till Ankis och Ankarström. Allt pga en ballong på MC Donalds.



Idag träffade
jag Jespers mamma på stan. Hon kom ihåg mig, kände igen mig, OCH hälsade på mig. I like it.
Och inte nog med det, mitt i 'Vänner' så ringde hennes son, ja jesper, och störde.

Nu är det lov o ledigt,
wiho!

Kommentarer
Postat av: Shenoo

Jag tycker om jag ska vara helt ärlig, att din andra kompis är väldigt het, hon snygga kurden är hon va?
Hon är megasuperduper sööt!Pussa henne fr¨ån mej

Datum: 2008-04-29 Kl: 22:07:13
Postat av: Shenoo

NEEEEEEEEEEEEEeej fan så kom mitt namn med också!:'(
SUUCK sak samma allt e förstört!

Datum: 2008-04-29 Kl: 22:08:01
Postat av: denke

HAHA. ja skriver man in sitt namn så kommer det med :p smartass!

Datum: 2008-04-30 Kl: 10:02:22
Blogg: http://deenkee.blogg.se
Postat av: ankis

hahahahahahaha, hur korkad är du egentligen shno?

Datum: 2008-05-01 Kl: 12:47:41

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0