School

Hej kära vänner.
Idag var SP06F i simhallen och busade. Alla, eller ja, de få andra vanliga människorna som faktiskt var där, fick stå åt sidan under tiden som vi ägde allt vatten och alla plastleksaker. Vi räddade varandra och simmade. Och bubblade. Och dök. Och frös. Och fick ont i ögonen av det äckliga vattnet. Det var trevligt.

Resten av dagen har ägnats åt diverse språk och geografi. Suck.
Engelskaprovet gick alldeles lysande, ja nästan strålande! Det kändes som ett prov man fick i åttan, så lätt var det. Hoppas nu bara att jag får MVG.
Strax börjar geografin igen, där vi ska få våra individuella ämnen som vi ska prata om på exkursionen. Jag vill inte prata om nånting, och framförallt inte om flyttblock eller konstiga stenar. Rullstensåsar kan jag väl tänka mig att berätta för alla andra om, men jag fattar ju inte hur dom uppstår/uppstod. Så, tyvärr, kan jag nog inte berätta om någonting alls. Tråkigt, men sant. Nu måste jag bara berätta det för Björn.

På tal om läraren Björn.
På engelskan förra veckan:
Jens: We have cancelled our other classes after this, so is it okey that we end this lesson a litte earlier?
Lärarhelén: Mja.. whitch teatcher have cancelled his lesson?
Vi får INTE under några omständigheter prata svenska på hennes lektioner så..
Jens: Ehm.. Björn, oups.. I mean.. Bear.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0