Update

Yo.
Igår var det geografiexkursion hela dagen med klassen. För otroligt beskrivande bilder, besök min bilddagbok, länk finns längre ner på sidan.
Jag och Shno tjatade mest om hur jobbigt och tråkigt det var, och att vi ville hem. Vi räknade timmarna och minutrarna tills bussen skulle åka tillbaka till Kalmar. Och efter en heldag i skogen så orkade jag inte cykla hem från skolan, så jag hoppade av bussen och lät cykeln stå kvar i skolan. På kvällen fick jag dock åter kraften tillbaka, så jag sprang på Svinö, och hämtade min cykel. Duktigt av mig.

Idag har det varit projektarbetsredovisningar hela dagen, och vi tvåor fick lov att kolla på minst fem stycken, och därmed få påskrift av handledaren efter varje redovisning. Och jag är ju smart, så jag och mitt gäng delade upp oss, så att Ankis och Carro gick på tre redovisningar på morgonen för att sedan lägga in deras påskrivna papper i mitt och Shnos skåp och sedan åka hem, och sen kom jag och Shno till skolan och gick på två redovisningar på eftermiddagen, och sen kopierade vi ihop våra papper så att det såg ut som att vi allihop hade gått på fem stycken. Väldigt smart, jag vet. Så jag kom till skolan vid 12, har sett på två redovisningar, och ska hem nu, klockan 13.08. Jesus, I'm good!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0