Världskrig

Idag har det varit fredag, och för er som inte visste det, så var det en överraskning, OCH på tal om överraskningar så fick jag ett present av Soffan och Shno idag. Visserligen köpte jag innehållet själv, men dom två slog in det till mig. Det ska jag börja göra. När jag har köpt något nånstans så ska jag slå in det innan jag går hem, för då blir det roligare hemma när man får slita av papperet! Man ska ju ta tillvara på vardagsroligheterna.

Något som inte är så roligt var att vi stötte ihop med Ankarström och Carro på stan idag. Såhär började det: Idag på psykologin bestämde jag och Shno att vi ska göra vårt slutarbete i psykologin om anorexia, vilket vi sa till Ankarström och Carro. Sen när man skulle få handledning av Fonseca så gick han till dom först, så dom tog vårt ämne! Herregud. HERREGUD! Vi blev minst sagt sura, men det slutade med att Fonseca bestämde att båda grupperna får arbeta om samma ämne, men om båda har fakta från samma källa så får båda grupperna IG. I ett arbete använder man ju massor med faktaställen, men om vi har ETT ENDA faktaställe som båda har så får vi som sagt IG. Så efter det har vi undvikit att titta på varandra. För han beordrade oss att absolut INTE prata med varandra om våra arbeten. Så i bibblan satte vi oss i två olika ändar. I korridoren går vi på varsin sida. När vi träffades på stan så gick vi 'ifrån' varandra. Jag råkade se en bok som Ankis gick och bar på idag. Lova att inte säg något till Fonseca.

På idrotten hade vi redovisningar och sen basket/fotboll. Mitt lag bestod av Shno, Linda och Mange. Vi mötte Malin, Shirin, Adam och Liridon. Självklart vann mitt lag, men någon (Lärar-Andreas) sa: Sista målet vinner! (Vilket är väldigt barnsligt) Och då gjorde dom andra mål. Men vi vann ändå. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland blir jag så trött på att du jämt ska se dig själv som ett offer. Jag visste INTE att ni hade anorexia. för det sa ni inte. Utan det var Fonseca som tyckte vi skulle ha det. Skäll på honom.

Datum: 2008-04-18 Kl: 18:38:02
Postat av: denke

men hallå. jag ÄR ett offer, and you know it. men det är inte så farligt, vi får ju göra vårt arbete ändå liksom :)

Datum: 2008-04-18 Kl: 19:33:41
Blogg: http://deenkee.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0