Vi ska bli pluggisar

Idag har SP06F fått hem sina omdömen som ska ligga till grund för utvecklingssamtalen som kommer längre fram. Shno skulle, som hon sa, 'ta sitt liv, eller iallafall förändra sin inställning till skolan totalt!' Hon kommer inte ändra sig alls.

Mina omdömen då? Jodå, jag ligger mellan G och VG i nästan allt. Ja allt faktiskt. En liten ansträngning skulle kanske kunna få upp betygen litegrann, men det är svårare i B- och C-kurser. Och så har ju tre fjärdedelar av året redan gått. Så det känns lite meningslöst. Plus att det som är kvar bygger på det som vi har haft innan, och det fick jag ju bara G på. Jaja, jag ska iallafall göra ett försök. Det kan ju inte bli värre.
A-C var inte nådig i sitt omdöme. Hon har sänkt mig till G+. Humpf.
Förresten så är jag faktiskt ganska stolt över omdömena hittills, med tanke på att jag har avskytt det här skolåret. Och inte lär det väl bli bättre. Prov på prov på prov. Dessutom stundar de nationella proven i engelska. Suck. Jag vill inte ens tänka på det.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0