bajs

Fanhelvetesjävlaskit. Susanna Kallur ramlade efter 10m, varpå jag råkade förstöra min tröja. Innan start satt jag i fosterställning framför tv:n och bad till Gud Allsmäktige. Efter en sekund ser jag hur hon springer in i häcken och flyger ner på det onda golvet och samtidigt fick jag flashbacks till mina egna häcklopp på högstadiet. Varför kan inte hon få lyckas, när aset Kronberg har kommit till final i alla mästerskap som finns de senaste hundra åren? Och vad sjutton gör idioten på SVT? När man ser att hon gråter och bara vill slippa bli intervjuad i en evighet, så kan man väl låta henne gå?

Nä, sluta upp med OS, eller ändra reglerna, så att baddräktsmissöden och flygturer över häckar blir till två egna grenar, för då hade vi lett medaljligan överlägset.

/ dennis

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Lehmann

Datum: 2008-08-18 Kl: 21:40:11
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0