Finally

Jaha.
Nu är det så att solen har försvunnit, och som jag lovade så skulle jag ju blogga när solen försvunnit, och TADA!
Jag minns inte riktigt vad som hände sist jag skrev, så jag kanske upprepar mig.
Hmm.
Det sista jag skrev tror jag var efter västkustenresan, och innan dagarna i Kalmar. Well. Jag träffade lite folk då, och sen åkte jag hem. Sen dess har jag badat i stort sett varje dag, vilket har börjat sätta sina spår. Det krävs sin man för att orka tumla runt i vattnet flera timmar varje dag, varpå jag nu är helt slut. Och snart börjar skolan. Jag skulle behöva lite ledigt nu efter sommarlovet, så att jag hinner vila upp mig efter semestern.


Bara för att jag älskar den bilden.
Sommaren har även bestått av endel tennis, fotboll, Kalmar och Färjestaden med Andreas och Kristin.

Igår körde Susanne Reuter förbi mitt hus och råglodde på stora Andreas, mamma och mig. Vi glodde förstås tillbaka, och då stannade hon på vägen. Efter några sekunders stirrande på oss så gasade hon iväg. Senare uppdagades det att hon parkerade hos våra grannar, och höll till där i okänt antal timmar. Jag har alltid sagt att det kommer bli något stort av Skärlöv. Jamena, nu har vi ju fått el och bredband, nu kommer kändisarna dyka upp en efter en.
På kvällen var det Albylenkväll, och jag var såklart där. Det var trevligare än jag trodde faktiskt. Självklart vann Skärlöv bykampen.

Idag var Stora Andreas och jag ute och sprang i regnet. Förutom regnet så var det tusentals flugsvärmar som störde oss, vilket gjorde att vi inte kunde andas eller titta när vi sprang. När vi hade kommit halvvägs så hade jag en fluga i varje öga, plus en i halsen. Vi lyckades springa hem igen, och väl där så fick vi en skrattattack. Jag har inte sprungit sen skolan slutade, vilket märktes. Jag var helt slut. Och Stora Andreas var ännu mer slut. Vi bestämde att vi aldrig skulle göra om det där hemska.


Imorgon kommer kanske Lilla Andreas och Kristin hit, om dom inte skulle till Willy och Irene.
På måndag ska jag med Stora Andreas till Kalmar, för att på kvällen åka tillbaka igen för att se på fotboll, Kalmar FF vs AIK.
Efter det är allt oplanerat.
Jag pratade lite med Ankis, Carro och Soffan för ett tag sedan. Dom tre klagade över att skolan snart börjar, medan jag välkomnade detta hemska påfund. Ingen mer spanska = skolan är underbar. Uhm, ja, vi får väl se vad jag säger efter första veckan. Jag har en svag aning om att jag kommer vältra mig i självömkan, och drömma mig tillbaka till det där jobbiga vältrandet i havet.
Aldrig blir man nöjd.
/ D


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Vann och vann. Ni kom på delad första plats med östra sidans centrum, Alby! :D Vi kommer imorgon, Kristin också om hon får (A)

Datum: 2008-08-02 Kl: 16:29:04
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

vadå om "ni får komma"? ni SKA komma, haha (A)

Datum: 2008-08-02 Kl: 17:35:33
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

En annan detalj, jag ser ut som ringaren i notre dam eller va det heter.

Datum: 2008-08-02 Kl: 18:43:18
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0