Sällskap i matsalen

Nu har det gått för långt. Jag och Shno åt med en lärare idag. Det gör bara nördarna, inte två av skolans populäraste människor. Men vad skulle vi göra. Hon bara kom och satte sig hos oss. Jag tror hon gillar oss. På riktigt. Inte som Else eller de andra, dom är bara falska. Ewa tror jag känner genuina moderskänslor för mig och Shno. Från lektion ett har vi kallat henne för 'mamma'.

Efter maten, när vi lyckats slingra oss bort från Ewa, så började dilemmat; datorerna hos stiv, eller datorerna på D-plan? Vi hade riktig ångest pga detta. Sen insåg vi att vi är sjuka i huvudet som har ångest över något så obetydligt. Andra elever pluggar eller gör något vettigt, typ läser tidningar eller något, medan jag och Shno chattar med varandra från två datorer som står bredvid varandra.
Snart är det religionskunskap med Niklas, sen socialkunskap med He-man, och sist mentorstid. Sen är det helg! <3

/ dennis.

ps. Det blev stivs datorer.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0