Shno in action

Filosofin var aptråkig. Det började bra, men sen gick det bara utför. Sista minutrarna kändes som flera år.

Efter lektionen var det mat.
Shno: Jag ska inte äta idag, jag bantar.
Jag: Men vi måste ju äta! Vi ska vara pigga och alerta till klockan 15 då vi ska labba på naturkunskapen. Annars kanske vi spränger skolan i luften.
Shno: Vad är det för mat?
Jag: Pastasallad.
Shno: WOHO, smalmat!

Därefter gick vi och åt.

Inne i matsalen.
Shno: Titta så mycket gott det finns. Jag ska ta av alla tre grytorna. Och titta, det finns bröd!
Dennis: Mums!

När vi kommit ut ur matsalen.
Shno: RAAAAAAAAAAAP!
Jag: Fan vad du åt mycket!
Shno: Uääääh, jag bantar juuuuuu.

Sen grät hon ända tills vi kom till stivs dator.
Shno i ett nötskal.

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0