Skolan i fokus

Min skola, Stagneliusskolan, var idag med i SVT:s morgonsoffa! Skolan bredde ut sig och säg den tittare som inte fick tårar i ögonen och gåshud på armarna. Vilken skola! Jag var så stolt över att mitt kära hem äntligen fick den mediabevakning som det förtjänar.
Det var ett reportage om den nollning som snart ska äga rum. Stagneliusskolan ligger som alltid först, och har en värdig och respektfull nollning, vilket SVT gärna uppmärksammar.

Nu kom Shno hit också. Gissa vart vi sitter? Hos stiv? Rätt. Jag sitter alltid vid samma dator. Jag satt här sist igår, och jag sitter här först idag. Man kan nästan säga att datorn längst till höger numera är min. Min, min, min!

Filosofi kl 09.50, Socialkunskap nånstans efter filosofin, och Naturkunskap nånstans efter socialkunskapen. Tre lektioner är lagom. Och eftersom naturkunskapen är halvklass så har jag bara den varannan vecka. Woho.

Nu ska jag fortsätta min surfvåg på internet.
HAHAHAHAHAHA.
Var får jag allt ifrån?!

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0