oh happy day

Pratade med ankis förut, och hon sa att hennes schema såg stört ut. Hennes individuella val var tydligen knas, så hon har tänkt byta till det jag har. Så frågan var om jag skulle säga vilket individuellt val jag har, eller om jag skulle ljuga. Jamena, en terminslång kurs extra med ankis, jag vet inte om jag klarar det. Jag mindes tillbaka till vår "Teckning & Grafik"-kurs förra året och mindes bara otrevligheter. Jag fick hjälpa ankis med allt, och som tack kastade hon småsten på mig, och puttade ut mig och mitt skissblock framför en cykel. Men så kom jag ihåg att min kurs är på Jenny-Nyströmskolan, så jag behöver någon som gör mig sällskap dit. Så nu ska ankis byta från "avvikande beteenden" till "filmkunskap". Tror hon hade passat bättre på "avvikande beteendekursen", för hon är ganska avvikande.

Idag klockan 14 ska jag vara hos Katrin/Karin/Kristina/Kristin/Kicki på reklamfabriken. Vet inte vad jag ska säga när jag kommer dit bara, jag vet ju inte vad tanten heter. Hon pratar dessutom skånska, så det kanske vore lika bra om jag fick prata med någon annan, som jag faktiskt förstår och som talar samma språk som mig.
Och vad gäller körskolan så har jag inte fått tag i någon bok än, så det kanske slutar med att jag måste köpa en, hua.

Förresten så har jag fått tillbaka min mobil nu, så nu kan jag slappna av igen. Puh.

/ dennis.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0