Prisa Allah!

Igår var jag på pingis med, i tur och ordning; Johannes, Stora Andreas, Annica och Lilla Andreas. Annica var sjuk, så i dubbelmatchen fick jag, tillsammans med Johannes, möta Stora och Lilla Andreas. I början gick det inte så bra. Eller alltså, jag var ju lika bra som vanligt, men Johannes var inte direkt bra. Men efter 6 matcher, och 4-2 i baken, så hände det något, och efter det så vann han och jag 9 matcher i rad. Efter det gav Andreasarna upp, och vi körde rundpingis istället. Behöver jag säga vem som vann gång efter gång efter gång? Nej jag tror inte det. Det var en rolig kväll :)

Idag försov jag mig! Det brukar aldrig hända. Jag vaknade vid klockan 11.10. Jag förstår inte hur man kan försova sig så länge. Min nästa lektion började vid halv tolv, men vi har eget arbete på den lektionen, så nästa riktiga lektion var vid halv två. Jag cyklade ändå till skolan, och väl där så fick jag reda på att lektionen vid halv två var för grupp 2, inte för grupp 1 som jag tillhör. Suck.

Min mobil ringde nyss, men eftersom jag har tagit bort vibratorn så hörde jag den inte. Det var ett konstigt nummer, och konstiga nummer brukar vara viktiga, så jag ringde tillbaka. Det var körskolan. Jag bad för att min lektion idag skulle vara inställd, men instället sa tjejen att min extremt tidiga lektion på måndag (kl 07.30) var inställd. Jag hoppade av glädje, och det kom faktiskt en liten tår. Jag fick kämpa för att hon inte skulle höra hur jag grät. Hon undrade om jag blev ledsen, men jag sa bara Tack, tack, tack! Jag önskade henne en trevlig helg och sa tack några gånger till.

Nu ska jag plugga, sen körlektion, sen simhallen med Jehovas. Fullt upp som vanligt.
Jehovas mamma tjatar om att jag ska komma och sova över hos dom på fredag. Jag har inte  bestämt mig än, men det lutar åt att fredagens Idol kommer ses i Smedby!

Åter till Tanach, Diasposa och evangelierna. Prisa religionskunskapsprov!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Läs min story om pingisaftonen istället ;) jag tror den stämmer lite mer.

Datum: 2008-12-04 Kl: 19:38:46
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: Shishi

Ååh såg det nyss haha prisa Alleh

Datum: 2008-12-05 Kl: 14:27:42
Blogg: http://shiishii.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0