Snart är det jul igen

Igår var jag på stan och köpte de sista julklapparna. Jag började kl 11 och var inte färdig förrän vid 17. Lite beslutsångest varvat med köer långa som tusan, gjorde att det tog lite tid. Jag gick med Johannes och hans kompis Elin, men hon lämnade oss efter ett tag. Trött på veligheten kanske.
Jag känner mig ganska nöjd med det jag köpte. För att vara köpt i all hast dan före dan före dopparedan så får jag vara nöjd. Hoppas att mottagarna blir lika nöjda.

När hungern tog över så gick vi till McDonalds. Det var min tur att bestämma var vi skulle äta, vi bestämmer varannan gång. Jag och Johannes har bestämt sen länge att vi INTE ska byta julklappar med varandra. Men mitt i min BigMac så böjer jag mig ner och rotar fram en julklapp till pojken och säger; 'Jag vet att vi inte skulle men..' Då böjer han sig också ner och plockar upp en julklapp. Så nu vet jag att den pojken inte går att lita på!

Skulle ha träffat Jesper också, men det blev inte av. Hörde hans röst på H&M, men precis då välte Johannes en glasflaska som gick i tusen bitar. Och sen var han borta. Han stannar i Kalmar till den 28, men tvivlar på att vi hinner ses innan dess. LIte synd, men ah.

Får väl avsluta med att önska alla en riktigt God Jul! (Och Shno, du får ha en trevlig helt vanlig onsdag!)

Kommentarer
Postat av: shiishii

Datum: 2008-12-24 Kl: 17:25:59
Blogg: http://shiishii.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw jag blir alldeles varm!

Goden jul!

Datum: 2008-12-24 Kl: 17:26:28
Blogg: http://shiishii.blogg.se/
Postat av: Jehovas

362 dagar så är det jul igen.

Jag tror att elin var trötta på oss(A)

Nästa år ska jag handla alla klappat i augusti, på sin höjd i september. På måndag blire öland som gäller:) Kul! Ha det bra! Kram:)

Datum: 2008-12-27 Kl: 14:58:55
Postat av: Lilla Andreas

Det var ett tag sedan du skrev något :(

Datum: 2009-01-04 Kl: 20:11:59
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0